توجه: بازدید کنندگان گرامی، جهت مشارکت در تالارهای گفتگو می‌بایست وارد حساب کاربری شوید. در صورتیکه حساب کاربری ندارید، در سایت ثبت نام نمایید
قبلیقبلیGo to previous topic
بعدیبعدی Go to next topic
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
  • نمايش چاپ
  • پست الکترونيک


New Member


Posts:3
New Member

عضويت:31 شهریور 1399 09:25 ق.ظ

--

بازار میان روزی

31 شهریور 1399 09:25 ق.ظ

بازار میان روزی
همانگونه که مستحضرید پس از آماده سازی بسترهای نرم افزاری، سخت افزاری و قانونی( تدوین پیش نویس رویه بازار میان روزی)، بازار میان روزی از ابتدی تیرماه سال 1399 به صورت آزمایشی راه اندازی شد. راه اندازی بازار میان روزی با هدف حداقل سازي هزينه جبران انحرافات ناشي از شرايط حاکم بر بهره برداری پس از اجراي بازار روز بعد می باشد. هم اکنون رویه بازار میان روزی به هیات محترم تنظیم بازار برق ارسال شده و در دستور کار هیات جهت بررسی و تصویب قرار گرفته است و پیش بینی می شود بازار میان روزی پس از رفع ایرادات احتمالی در دوره اجرای آزمایشی، از ابتدای دیماه 1399 به صورت رسمی راه اندازی شود.
از آنجایی که منافع حاصل از اجرای بازار میان روزی بر هیچ یک از بازیگران و فعالان صنعت برق پوشیده نیست، بدیهی است مشارکت فعال در این دوره آزمایشی سبب خواهد شد مشکلات این رویه بهتر شناسایی شده و ایرادات دوران اجرای کامل این رویه، هم برای بازیگران و هم برای شرکت مدیریت شبکه برق ایران به حداقل برسد. قبلا در قسمت آخرین اخبار سایت نیز، توضیحاتی به اجمال در رابطه با ضرورت و مزایای ایجاد بازار میان روزی ارائه شده است. لذا از همه بازیگران بازار برق، فعالان، دانشگاهیان، خبرگان صنعت برق، پژوهشگران و صاحب نظران مختلف درخواست می شود به صفحه اصلی سایت ایرما(irema.ir/fa) در قسمت خدمات/ بخش تالار گفتگو مراجعه نموده و نظرات اصلاحی و پیشنهادی خود در خصوص بهبود عملکرد بازار میان روزی و رفع کاستی ها و نواقص این بازار را با ما در میان بگذارند. نظرات و پیشنهادات مخاطبین سایت به نام خودشان در تالار گفتگوی سایت منتشر خواهد شد تا مورد ارزیابی و استفاده همگان قرار گیرد. لازم به ذکر است شرکت در تالار گفتگو و اظهار و انتشار نظرات مستلزم ثبت نام دربخش خدمات / زیربخش تالار گفتگوی سایت ایرما می باشد.

مدیر بازار برق ایران

    شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
    • نمايش چاپ
    • پست الکترونيک