با حضور مدیران بازار برق ایران؛ در مراسمی از همکاران برتر بازار برق در یک سال گذشته تقدیر شد.

  • 13 آبان 1402
  • 11:34
  • 0 Viewpoint
  • 178 View
  • Article Rating
با حضور مدیران بازار برق ایران؛ در مراسمی از همکاران برتر بازار برق در یک سال گذشته تقدیر شد.

با حضور مدیران بازار برق ایران؛ در مراسمی در دفتر معاونت بازار برق از همکاران برتر و فعال بازار برق در یک سال گذشته تقدیر و قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که با حضور معاون بازار برق و مدیران دفاتر این معاونت برگزار شد، از آقای میثم عزتی رئیس گروه مطالعات اقتصادی و تنظیم بازار این معاونت به عنوان کارمند نمونه بازار برق تقدیر به عمل آمد.
همچنین آقای مصطفی یوسفی رامندی ریس گروه آرایش تولید بازار برق و خانم مریم حاجتی رئیس گروه صورتحسابهای بازار برق به عنوان همکاران برتر در دفتر عملیات بازار برق معرفی و از زحمات ایشان در بهبود برنامه آرایش تولید بازار و نیز صدور به موقع صورتحسابهای بازار برق با اهدای لوح امضایی مدیرعامل محترم شرکت تقدیر شد. 
به گزارش روابط عمومی آقای حسین محمدی کارشناس مسئول داده کاوی و خانم اشرف خسروی رئیس گروه آمار و رسیدگی به مغایرت ها نیز به عنوان کارمند نمونه دفتر نظارت و کنترل بر عملکرد بازار معرفی و از تلاش های ایشان در راستای ارائه آمار دقیق و به روز و نیز رسیدگی به اعتراضات بازیگران بازار برق با اهدای لوح توسط معاون بازار برق تقدیر و تشکر به عمل آمد. 
در دفتر قراردادهای بازار برق خانم زهرا نعیمی کارشناس قراردادهای بازار برق به عنوان کارمند نمونه دفتر معرفی و از تلاش های ایشان در یک سال گذشته که تاثیر بالایی در پیشرفت برنامه های دفتر قراردادها در جلب مشارکت نیروگاه های صنایع در ایام اوج بار سال جاری داشته است، قدرانی شد. 
 خانم ها نسیبه فروزان رئیس گروه مطالعات و توسعه بازار و فرزانه افضلیان کارشناس مسئول نظارت فنی از دفتر توسعه بازار و هماهنگی با بورس انرژی نیز به دلیل تلاش های ایشان در راه اندازی تابلوی معاملات برق سبز در بورس و نیز توسعه معاملات خارج از بازار مورد تقدیر قرار گرفتند. 
شایان ذکر است خانم مینا نیکی بخت نیز به عنوان پیشنهاد دهنده برتر معاونت بازار برق در نظام پیشنهادات در این جلسه با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفت.
 

لیلا دهقان Points to news :

Related Photos

Post comments

نام

ایمیل

your comments

No comments have been posted already. You can be the first commenter.